OfficeCentral - Penyelesaian ERP berasaskan Awan anda untuk perniagaan anda.

Mengapa Anda Perlu Memilih Pengurusan Perakaunan OfficeCentral?

Perakaunan Automatik untuk Jualan Pengurusan Pelanggan (CRM)

Perakaunan Automatik untuk Jualan Pengurusan Pelanggan (CRM)

Pasukan jualan anda akan melakukan kerja biasa mereka dengan menggunakan Sistem CRM OfficeCentral. Dia / Dia akan mengeluarkan invois kepada pelanggannya seperti biasa. Perakaunan Automatik akan memahami apa Pendapatan (kategori) kepada Kredit dan Penghutang Apa (pelanggan) untuk didebitkan. Praktikal 100% selesai melalui komputer. Sekiranya anda mengklik laporan Untung Rugi, anda sudah dapat melihat tambahan pendapatan dan kesan ke atas keuntungan. Sekiranya anda klik Imbangan Duga, anda sudah dapat melihat nilai tambahan dalam akaun Penghutang.

Apabila dia menerima pembayaran dari pelanggannya, dia akan mencatat pembayaran dalam Kredit Jualan CRM kepada Debtor (pelanggan) dan Debit di Bank. Sekiranya anda klik Imbangan Duga, anda boleh segera mengemas kini pada Imbangan Duga bahawa Penghutang sudah dibayar dan baki Bank naik dengan jumlah yang sama. Semua selesai secara automatik. Sudah tentu, anda dapat melihat lejar am, Imbangan Percubaan Laporan Aliran Tunai segera.

Perakaunan Automatik untuk Jual Beli

Apabila anda menggunakan Pembelian OfficeCentral, anda juga dapat menghidupkan ciri Perakaunan Automatik. Anda akan mengeluarkan Pesanan Pembelian. Anda akan menerima Pesanan Penghantaran. Anda akan menerima invois dari pembekal anda. Sistem akan segera mengemas kini rekod Pembelian dan memberi Kredit kepada Kreditor (Pembekal) dan Mendebitkan Kos Barang Yang Dijual atau Overhead atau Aset. Apa akaun untuk debit dikonfigurasikan semasa proses penetapan lebih awal. Anda akan dapat melihat kesannya dalam laporan Untung Rugi dan Lembaran Imbangan dengan serta-merta.

Anda membayar pembekal, sistem akan secara automatik mendebitkan Pembekal (Kreditor) dan memberi kredit kepada Bank. Fungsi itu mungkin dilakukan oleh jabatan Kewangan. Perakaunan Automatik juga terdapat dalam modul Kewangan.

Perakaunan Automatik untuk Jual Beli
Perakaunan Automatik untuk Kewangan

Perakaunan Automatik untuk Kewangan

Anda akan melakukan proses pembayaran menggunakan modul Kewangan. Apabila anda mengeluarkan pembayaran, Perakaunan Automatik akan melakukan debit dan kredit secara automatik. Jabatan kewangan boleh mengeluarkan pembayaran untuk pembelian, pembayaran gaji, pendahuluan kakitangan dan tuntutan dan lain-lain.

Perakaunan Automatik untuk Gaji

OfficeCentral HRMS menyediakan pusat penyimpanan data secara berpusat. Ini memudahkan organisasi anda menguruskan data dengan lebih baik dan cekap. Data berpusat membolehkan anda dan kakitangan anda mengakses maklumat yang sama dan terkini. Data juga boleh dicapai pada bila-bila masa dengan cepat, membolehkan anda membuat sebarang keputusan dan strategi dengan lebih mudah.

Perakaunan Automatik untuk Gaji
Perakaunan Automatik untuk Kos Projek

Perakaunan Automatik untuk Kos Projek

OfficeCentral Perakaunan juga mempunyai ciri untuk Perakaunan projek. Pada asasnya, sistem akan memberi anda laporan Untung Rugi untuk setiap projek yang anda lakukan. Banyak syarikat ingin mengetahui P&L untuk setiap projek yang mereka laksanakan. Ciri Perakaunan Automatik akan melakukan transaksi debit dan kredit yang diperlukan di dalam sistem. Anda boleh mengklik laporan Perakaunan pada projek Perakaunan dan akan melihat urus niaga yang tercermin dalam laporan dengan segera.

Perakaunan Automatik akan meningkatkan produktiviti kakitangan anda dengan ketara. Anda akan mendapat laporan kewangan anda dengan segera. Tidak ada kelewatan. Anda tidak perlu menggunakan kerani kemasukan data perakaunan. Anda tidak perlu menggunakan akauntan sepenuh masa jika anda belum mampu. Anda tidak memerlukan Akauntan. Anda sekarang akan menggunakan akauntan anda untuk menganalisis prestasi perniagaan anda dan memberi nasihat mengenai apa yang harus dilakukan. Mereka dapat menganalisis prestasi masa lalu dan membantu anda meramalkan masa depan. Anda mengambil tindakan untuk memastikan pertumbuhan berterusan anda. Anda mengambil tindakan untuk mengelakkan masalah yang diramalkan.

Kebolehcapaian

Kini anda boleh mendapatkan akses ke data syarikat dan perakaunan automatik dari mana sahaja anda berada melalui mana-mana peranti seperti PC anda di pejabat, komputer riba di rumah dan juga telefon bimbit anda semasa anda dalam perjalanan. Membuat keputusan yang lebih pantas.

Kebolehcapaian
Kurangkan Kertas

Kurangkan Kertas

Dengan semua perkara dalam talian, anda akan menggunakan lebih sedikit kertas dan semuanya dapat dicapai melalui komputer riba, komputer dan telefon bimbit anda.

Kerjasama Lebih Mudah

Dengan menggunakan Perakaunan Automatik, ini memudahkan pasukan anda dan juga perunding dan kontraktor luaran untuk berkolaborasi bersama dan menjimatkan masa daripada melakukan kerja berlebihan. Setiap orang juga akan sentiasa dikemas kini dengan maklumat terkini, di mana sahaja mereka berada.

Kerjasama Lebih Mudah
Automasi

Automasi

Dalam OfficeCentral Perakaunan - Perakaunan Automatik, kami berhasrat untuk mengautomasikan sebanyak mungkin proses manual termasuk laporan dan papan pemuka yang dihasilkan secara automatik. Ini akan membantu anda dapat menghasilkan invois, penerimaan, perbelanjaan dan penyata daripada pembekal pada bila-bila masa yang anda perlukan.

Ketelusan

Data semua dikongsi sehingga semua orang yang bertanggungjawab dapat mengetahui status dan tahap perakaunan. Oleh itu, sekiranya ada masalah lain, ini akan membantu menyelesaikan masalah lebih awal daripada kemudian. Semua data dikongsi membolehkan ketelusan dalam menguruskan perakaunan.

Ketelusan
Prasarana Selamat

Prasarana Selamat

Perisian berasaskan awan kami menjadikan pemilik dan pengurus sepenuhnya mengawal maklumat perniagaan. Dengan sandaran akaun dan data yang selamat, anda mendapat ketenangan atas keselamatan data anda.

Apakah modul-modul yang ada dalam Pengurusan Perakaunan OfficeCentral?

Carta Akaun

Carta Akaun

Anda boleh menggunakan Carta Akaun lalai yang disediakan oleh OfficeCentral atau anda juga boleh membuat Carta Akaun anda sendiri.

Pengurusan Hasil

Pengurusan Hasil

Di dalam modul Pengurusan Hasil, anda boleh mengeluarkan invois, resit, nota kredit dan nota debit.

Pengurusan Perbelanjaan

Pengurusan Perbelanjaan

Dalam Pengurusan Perbelanjaan, anda boleh merekodkan invois yang anda terima, mengeluarkan pembayaran, menerima nota kredit dan nota debit dan banyak lagi.

Perakaunan pelbagai lokasi

Perakaunan pelbagai lokasi

OfficeCentral menyediakan ciri pelbagai lokasi untuk anda gunakan terutamanya jika anda mempunyai banyak cawangan dan ingin dapat menghasilkan laporan kewangan untuk setiap lokasi dan juga untuk keseluruhan syarikat.

Perakaunan Projek

Perakaunan Projek

Anda juga boleh melakukan perakaunan projek dalam perakaunan OfficeCentral dan mengesan keuntungan projek dalam talian.

Laporan yang dihasilkan secara automatik

Laporan yang dihasilkan secara automatik

Semua laporan kewangan yang anda perlukan dihasilkan secara automatik, sehingga mengurangkan masa yang dihabiskan untuk menghasilkan laporan untuk diserahkan.

Tetapan & Konfigurasi

Tetapan & Konfigurasi

Terdapat beberapa tetapan yang boleh anda tetapkan untuk mengikuti polisi syarikat anda seperti tempoh perakaunan, tempoh yang dibenarkan dan banyak lagi.

Bersepadu

Bersepadu

Perakaunan OfficeCentral dirancang untuk disatukan dengan modul OfficeCentral yang lain, oleh itu, anda dapat dengan mudah mengimport data dari modul lain termasuk tuntutan, kewangan dan banyak lagi.

Pengebilan Automatik

Pengebilan Automatik

OfficeCentral membantu anda mengubah semua masalah penagihan anda menjadi masa lalu. Modul ini akan membantu anda menyiapkan invois secara automatik dan menghantarnya kepada pelanggan anda. Semua automatik. Jimat 100% masa anda.

Pembayaran Dalam Talian

Pembayaran Dalam Talian

Permudahkan pelanggan anda untuk membayar anda. Menerima Pembayaran dan mengemas kini akaun pelanggan dan transaksi Perakaunan yang berkaitan secara automatik.

e-Mandat

e-Mandat

Permudahkan anda mengumpulkan pembayaran. Tidak perlu mengeluarkan invois. Tidak perlu mengingatkan pelanggan anda. Tidak perlu menghubungi pelanggan anda untuk mengingatkan mereka. Kerjasama kami dengan Bank Islam membolehkan anda menerima pembayaran dari pelanggan anda secara automatik. Ini mungkin pembayaran bulanan yang perlu dibayar oleh pelanggan anda kepada anda.

Perakaunan Automatik

Perakaunan Automatik

OfficeCentral ERP Automated Accounting mengautomasikan transaksi perakaunan anda untuk anda! Dapatkan laporan perakaunan anda walaupun anda tidak menggunakan akauntan di syarikat anda.

Unit Perniagaan & Perakaunan Projek

Unit Perniagaan & Perakaunan Projek

Apabila perniagaan anda berkembang, anda akan mempunyai lebih daripada satu unit perniagaan atau anda mungkin mempunyai beratus-ratus projek. Anda ingin mengetahui Untung Rugi Unit Perniagaan dan pelbagai projek. Sistem Perakaunan OfficeCentral akan memberikan anda laporan penting ini.

Perisikan Perniagaan

Perisikan Perniagaan

Anda akan mendapat pandangan yang lebih mendalam daripada papan pemuka Business Intelligence yang disediakan oleh OfficeCentral ERP. Sistem ini memberikan anda banyak Nisbah Kewangan dan trend bulanan. Papan pemuka termasuk jualan bulanan dan kumulatif serta keuntungan serta aliran tunai.

you have access to the right info at the right time

Penyesuaian Bank Automatik

Apabila anda mempunyai ratusan atau ribuan transaksi setiap bulan, penyelarasan bank manual akan menjadi sangat membosankan dan memakan masa. Gunakan OfficeCentral Automated Bank Reconciliation untuk menjimatkan masa penting akauntan anda. Anda mungkin boleh mengautomasikan hampir 100% daripada transaksi.

you have access to the right info at the right time

SAGA & MPERS

OfficeCentral dikonfigurasikan untuk mematuhi keperluan MPERS. Semua laporan yang diperlukan oleh MPERS disediakan oleh sistem. Kami juga mempunyai versi SAGA untuk agensi kerajaan.

OfficeCentral ERP - Perakaunan Automatik

Profil Solusi Pengurusan Perakaunan OfficeCentral untuk anda

Lihat Apa Para Pelanggan
Kami Katakan