OfficeCentral - Penyelesaian ERP berasaskan Awan anda untuk perniagaan anda.

Mengapa Anda Perlu Memilih Pengurusan Perolehan OfficeCentral?

Kebolehcapaian

Kebolehcapaian

Sekarang anda boleh mendapatkan akses ke data syarikat dan Pengurusan perolehan dari mana sahaja anda berada sebarang peranti seperti PC anda di pejabat, anda komputer riba di rumah dan juga milik anda telefon bimbit semasa anda berada pergi. Membuat keputusan yang lebih pantas.

Kurangkan Kertas

Dengan semuanya dalam talian, anda akan menggunakan lebih sedikit kertas dan semuanya berada dalam kawalan anda melalui komputer riba, komputer anda dan telefon bimbit.

Kurangkan Kertas
Kerjasama Lebih Mudah

Kerjasama Lebih Mudah

Dengan menggunakan OfficeCentral Pengurusan Perolehan, ia memudahkan pasukan anda untuk berkolaborasi bersama dan menjimatkan masa daripada melakukan kerja berlebihan. Setiap orang juga akan sentiasa dikemas kini dengan maklumat terkini, di mana sahaja mereka berada.

Automasi

Dalam OfficeCentral Pengurusan Perolehan, kami bertujuan untuk mengautomasikan sebanyak mungkin proses manual termasuk laporan dan papan pemuka yang dihasilkan secara automatik. Ini akan membantu anda dapat menghasilkan Pesanan Pembelian untuk membeli barang dan perkhidmatan dari pembekal pada bila-bila masa yang anda perlukan.

Automasi
Ketelusan

Ketelusan

Semua data dikongsi sehingga semua orang yang bertanggungjawab dapat mengetahui status dan peringkat perolehan. Oleh itu, sekiranya ada masalah lain, ini akan membantu menyelesaikan masalah lebih awal daripada kemudian. Semua data dikongsi membolehkan ketelusan dalam menguruskan perolehan.

Prasarana Selamat

Perisian berasaskan awan kami menjadikan pemilik dan pengurus mengawal maklumat perniagaan sepenuhnya. Dengan sandaran akaun dan data yang selamat, anda mendapat ketenangan atas keselamatan data anda.

free-risk, high security kpi

Apakah modul-modul yang ada dalam Pengurusan PerolehanOfficeCentral?

Permohonan Pembelian

Permohonan Pembelian

Kakitangan anda boleh meminta untuk membeli barang melalui Aplikasi Pembelian, yang akan melalui proses kerja proses kelulusan yang ditetapkan dalam sistem.

Tender

Tender

Untuk pembelian yang memerlukan tender, anda boleh menguruskan setiap tender melalui OfficeCentral Procurement.h.

Pesanan Pembelian

Pesanan Pembelian

Anda juga boleh mengeluarkan Pesanan Pembelian kepada pembekal anda terus dari sistem.

Pesanan Penghantaran yang Diterima

Pesanan Penghantaran yang Diterima

Anda boleh merekodkan Pesanan Penghantaran yang Diterima secara langsung di dalam sistem dan dapat mengesan perkembangan setiap pembelian.

Menerima Invois

Menerima Invois

Anda juga boleh menambahkan Invois yang Diterima dari pembekal tepat di dalam sistem untuk diproses.

Bersepadu Dengan Modul Lain

Bersepadu Dengan Modul Lain

OfficeCentral Pengurusan Perolehan diintegrasikan dengan modul lain seperti perakaunan dan belanjawan, yang membolehkan anda mengurus dan memantau proses perolehan anda dengan mudah.

Profil Solusi Pengurusan Perolehan OfficeCentral untuk anda

Lihat Apa Para Pelanggan
Kami Katakan