OfficeCentral - Penyelesaian ERP berasaskan Awan anda untuk perniagaan anda.

Semua-Dalam-Satu Penyelesaian Pengurusan Perakaunan

OfficeCentral Accounting adalah salah satu sistem perakaunan dalam talian Malaysia yang terkemuka untuk syarikat dan organisasi. Sangat mudah bagi anda untuk menguruskan data perakaunan anda dan menghasilkan laporan kewangan seperti Untung dan Rugi, Lembaran Imbangan, Imbangan Percubaan dan banyak lagi di mana sahaja anda memerlukan pada bila-bila masa. Mempunyai akses segera ke data kewangan syarikat anda untuk jangka masa yang anda perlukan tanpa perlu menyiapkan laporan secara manual.

Dengan OfficeCentral Accounting, anda juga boleh mempunyai perakaunan mengikut cawangan (jika anda mempunyai banyak cawangan di syarikat anda) dan menghasilkan laporan kewangan yang berasingan untuk setiap cawangan. Oleh itu, anda dapat dengan mudah menentukan cabang mana yang mempunyai keuntungan tertinggi atau terendah pada bila-bila masa. Dengan perisian perakaunan dalam talian OfficeCentral Malaysia, anda tidak lagi dibiarkan dalam kegelapan. Anda akan sentiasa mengawal maklumat akaun dan kewangan anda.

Perakaunan Automatik untuk Jualan Pengurusan Pelanggan (CRM)

Automasi Perakaunan

Hanya mengeluarkan invois, rekod pembayaran dan perbelanjaan, OfficeCentral Perakaunan akan mengatasi masalah yang membosankan seperti menghasilkan catatan dan catatan perakaunan untuk anda.

Kerjasama Mudah

Dengan akses berdasarkan peranan, anda dapat menambahkan rakan sekerja dan akauntan anda ke organisasi anda sehingga mereka dapat log masa, melihat laporan, atau mengurus akaun anda.

Perakaunan Automatik untuk Jual Beli
Perakaunan Automatik untuk Kewangan

Berasaskan Dalam Talian / Awan

Sistem perakaunan berasaskan dalam talian / web. Akses data anda di mana sahaja dengan telefon bimbit, tablet atau komputer yang disambungkan. Untuk PC, Mac, Android atau iOS.

Carta & Laporan

Carta dan laporan berada di hujung jari anda bila-bila masa anda memerlukannya. Anda sentiasa dikemas kini dan mempunyai idea yang lebih baik tentang bagaimana perniagaan anda berjalan.

Perakaunan Automatik untuk Gaji
Perakaunan Automatik untuk Kos Projek

Pengguna Tanpa Had

Jemput rakan kongsi anda, akauntan, penyimpan kira, pegawai jualan dan berikan kebenaran yang sesuai untuk mereka mengurangkan beban kerja anda.

Sekuriti Tinggi

Kami menggunakan keselamatan tahap perbankan di pelayan kami dan untuk data yang dipindahkan antara mesin anda dan pelayan kami. Data anda selamat dengan kami.

Kebolehcapaian
Kurangkan Kertas

e-Invois

Buat invois yang kelihatan profesional dan kirimkan kepada pelanggan anda secara elektronik melalui e-mel hanya dengan beberapa klik.

Sokongan Responsif

Pangkalan pengetahuan kami memberikan jawapan segera kepada anda. Selain itu, ejen sokongan kami dengan senang hati akan menjawab soalan anda melalui sembang / e-mel langsung.

Kerjasama Lebih Mudah

Ciri-Ciri Hebat

Terdapat banyak ciri hebat dalam Perakaunan OfficeCentral yang akan membantu anda menguruskan perakaunan anda dengan lebih berkesan dan cekap. Di sini kami senaraikan beberapa ciri utama yang terdapat di OfficeCentral Accounting.

Permohonan Bajet

Carta Akaun

Anda boleh menggunakan Carta Akaun sedia ada yang disediakan oleh OfficeCentral atau anda juga boleh membuat Carta Akaun dan anda sendiri.

Permohonan Bajet

Pengurusan Hasil

Di dalam modul Pengurusan Hasil, anda boleh mengeluarkan invois, resit, nota kredit dan nota debit.

Penyemakan Bajet

Pengurusan Perbelanjaan

Dalam Pengurusan Perbelanjaan, anda boleh merekodkan invois yang telah anda terima, mengeluarkan pembayaran, menerima nota kredit dan nota debit dan banyak lagi.

Pemindahan Bajet

Perakaunan pelbagai lokasi

OfficeCentral menyediakan ciri pelbagai lokasi untuk anda gunakan terutamanya jika anda mempunyai banyak cawangan dan ingin dapat menghasilkan laporan kewangan untuk setiap lokasi dan juga untuk keseluruhan syarikat.

Kod Bajet

Perakaunan Projek

Anda juga boleh melakukan perakaunan projek dalam perakaunan OfficeCentral dan mengesan keuntungan projek dalam talian.

Tempoh Bajet

Laporan yang dihasilkan secara automatik

Semua laporan kewangan yang anda perlukan dihasilkan secara automatik, sehingga mengurangkan masa yang dihabiskan untuk menghasilkan laporan untuk diserahkan.

Papan Pemuka

Tetapan & Konfigurasi

Terdapat beberapa tetapan yang boleh anda tetapkan untuk mengikuti dasar syarikat anda seperti pengiraan lembur dan banyak lagi.

Bersepadu dengan Modul Lain

Bersepadu

Perakaunan OfficeCentral dirancang untuk disatukan dengan modul OfficeCentral yang lain, oleh itu, anda dapat dengan mudah mengimport data dari modul lain termasuk tuntutan, kewangan dan banyak lagi.

Kod Bajet

Pengebilan Automatik

OfficeCentral membantu anda mengubah semua masalah penagihan anda menjadi masa lalu. Modul ini akan membantu anda menyiapkan invois dan menghantarnya secara automatik kepada pelanggan anda. Semua automatik. Jimat 100% masa anda.

Tempoh Bajet

Pembayaran Dalam Talian

Permudahkan pelanggan anda untuk membayar anda. Menerima Pembayaran dan mengemas kini akaun pelanggan dan transaksi Perakaunan yang berkaitan secara automatik.

Papan Pemuka

e-Mandate

Permudahkan anda mengumpulkan pembayaran. Tidak perlu mengeluarkan invois. Tidak perlu mengingatkan pelanggan anda. Tidak perlu menghubungi pelanggan anda untuk mengingatkan mereka. Kerjasama kami dengan Bank Islam membolehkan anda menerima pembayaran dari pelanggan anda secara automatik. Ini mungkin pembayaran bulanan yang perlu dibayar oleh pelanggan anda kepada anda.

Bersepadu dengan Modul Lain

Perakaunan Automatik

OfficeCentral ERP Perakaunan Automatik mengautomasikan transaksi perakaunan anda untuk anda! Dapatkan laporan perakaunan anda walaupun anda tidak menggunakan akauntan di syarikat anda.

Kod Bajet

Unit Perniagaan & Perakaunan Projek

Apabila perniagaan anda berkembang, anda akan mempunyai lebih daripada satu unit perniagaan atau anda mungkin mempunyai ratusan projek. Anda ingin mengetahui Untung dan Rugi Unit Perniagaan dan pelbagai projek. Sistem Perakaunan OfficeCentral akan memberi anda laporan penting ini.

Tempoh Bajet

Kepintaran Perniagaan

Anda akan mendapat pandangan yang lebih mendalam dari papan pemuka Kepintaran Perniagaan yang disediakan oleh OfficeCentral ERP. Sistem ini memberi anda banyak Nisbah Kewangan dan trend bulanan. Papan pemuka merangkumi penjualan dan keuntungan bulanan dan kumulatif serta aliran tunai.

Papan Pemuka

Rekonsiliasi Bank Automatik

Apabila anda mempunyai ratusan atau ribuan transaksi setiap bulan, rekonsiliasi bank manual akan sangat membosankan dan memakan masa. Gunakan Rekonsiliasi Bank Automatik OfficeCentral untuk menjimatkan banyak masa akauntan anda. Anda mungkin dapat mengotomatisasi hampir 100% transaksi.

Bersepadu dengan Modul Lain

SAGA & MPERS

OfficeCentral dikonfigurasi untuk mematuhi keperluan SAGA dan MPERS. Semua laporan yang diperlukan oleh SAGA atau MPERS disediakan oleh sistem

OfficeCentral Accounting ERP Solution Profile for you

Lihat Apa Para Pelanggan
Kami Katakan